Tuesday, October 18, 2011

Does Love Need Reason?? (This may answer ur question hunny..)

Lady : Why do you like me..? Why do you love me?

Man : I can’t tell the reason.. but I really like you..

Lady : You can’t even tell me the reason… how can you say you like me? How can you say you love me?

Man : I really don’t know the reason, but I can prove that I love you.

Lady : Proof? No! I want you to tell me the reason. My friend’s boyfriend can tell her why he loves her but not you!

Man : Ok..ok!!! Erm… because you are beautiful, because your voice is sweet, because you are caring, because you are loving, because you are thoughtful, because of your smile, because of your every movements.

The lady felt very satisfied with the man’s answer. Unfortunately, a few days later, the Lady met with an accident and became comma. The Guy then placed a letter by her side, and here is the content:

Darling,

Because of your sweet voice that I love you… Now can you talk? No! Therefore I cannot love you.

Because of your care and concern that I like you.. Now that you cannot show them, therefore I cannot love you.

Because of your smile, because of your every movements that I love you.. Now can you smile? Now can you move? No, therefore I cannot love you…

If love needs a reason, like now, there is no reason for me to love you anymore.

Does love need a reason? NO!

Therefore, I still love you… And love doesn’t need a reason.

” Sometimes the best and the most beautiful things in the world cannot be seen, cannot be touched, but can be felt in the heart “

Selamat Tinggal...

Salam....

Kenapa entry ni tajuk dia sedih?sedih ke?ucapan "Selamat Tinggal" bukan selalunya bermaksud kesedihan.Kadang-kadang ia membawa maksud sesuatu yang sangat menggembirakan..Umpamanya "Selamat Tinggal Jerawat..", "Selamat Tinggal Kulit Berminyak.."..Gembira kan?Haa..Jadi bukan selalunya bermaksud kesedihan..Tapi untuk entry aku kali ni, ak pon xpasti ianya membawa maksud sedih atau gembira..atau mungkin kedua-duanya sekali jika sabit kesalahan?waa..dah macam kes juvana pulak..hahaha..

Untuk bahagian sedih, aku terpaksa ucapkan Selamat Tinggal buat sahabat baik ku yang dari aku skolah menengah sentiasa bersama dengan aku walau kawan-kawan aku dok perli aku xberbaloi kawan ngan dia..tapi dia lah yang selalu ada dengan aku semasa aku susah dan senang.Aku nk balik kampung xde tiket bas, dia la yang tolong hantar aku balik sampai depan rumah..Sewaktu aku terlambat pegi exam, dia la jugak yang tolong hantar aku btol2 sampai depan pintu dewan supaya aku boleh jawab exam dengan tenang. Dia yang aku maksudkan kat sini ialah Cik Kancil ku..Kereta pertama ku sejak dari aku skolah menengah lagi. Dari standard, sampai la macam2 jadinya...Mintak maaf sangat2 aku terpaksa lepaskan ko pergi andai takdir menentukan..Harapan aku semoga tuan baru akan menjaga ko lebih baik dari aku jaga ko selama nih..Terima kasih atas khidmatmu selama ini padaku. Mmg ak xkan lupakan segala jasa baik y ko da bagi untuk ku...

Then untuk part gembira pulak...........................act ak pon da lupa mana part gembiranya..hahahaha.. pasal entry ni ak tulis da lama. So dia save dlm draft. Baru teringat balik..Nanti bila ak da ingat balik ak sambung balik entry ni ye..So sorry guys..(bajet orang marah lak kalau ak xsambung..hahahaha...)